شبکه اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. کاربران می توانند عکس ها یا فیلم ها را بگیرند ، ویرایش و به اشتراک بگذارند و در مورد آنها نظر دهند. اینستاگرام هر ماه یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد که بیش از 80٪ این کاربران از خارج از ایالات متحده هستند. طبق تحقیقات مختلف ، اینستاگرام در میان 6 شبکه برتر اجتماعی قرار دارد. اینستاگرام می تواند مکانی عالی برای نشان دادن شخصیت برند شما و تعریف داستان شما باشد. اما ابتدا اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما در اینستاگرام هستند و آماده تولید محتوای بصری با کیفیت بالا هستید.

نسخه ویندوز برای اینستاگرام وجود دارد ؟

اینستاگرام تقریباً فقط موبایل است. یک برنامه وب وجود دارد ، اما نمی توانید روی آن عکس بارگذاری کنید، دایرکت پاسخ دهید و …. این کار را فقط می توانید از طریق موبایل انجام دهید.

کاربران چه کسانی هستند؟اینسصتاگرام هم در بین زنان و هم در بین مردان مورد استفاده قرار می گیرد. بزرگترین گروه های سنی کاربران بین 18 تا 34 سال هستند.

مردم چه چیزی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند؟

محبوب ترین موضوعات در اینستاگرام شامل غذا ، ورزش ، مد و زیبایی ، مسافرت و معماری است. به دلیل ماهیت این پلتفرم ، حتی اگر تازه شروع کرده باشید می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و هزاران دنبال کننده جذب کنید. با این حال برای جذب مخاطب بیشتر نیاز به آشنایی با الگوریتم های اینستاگرام دارید.

محبوب ترین حساب ها در اینستاگرام

بسیاری از افراد مشهور اینستاگرام را بستر مناسبی برای جمع آوری طرفداران خود و ایجاد جامعه می دانند. درست بعد از بزرگترین حساب ، که خود اینستاگرام است ، در بین ایرانی ها مهناز افشار جز پر طرفدار ترین زن ایرانی به شمار می آید.

آپدیت های سال 2020 اینستاگرام

از آخرین تغییرات عالی که اخیراً در اینستاگرام ایجاد شده مطلع هستید؟

رسانه های اجتماعی به سرعت تکامل می یابند ، و فیس بوک و اینستاگرام هر دو به روزرسانی را با سرعت سریع انجام می دهند.

همگام شدن با این تغییرات ، قسمت مهمی در جلو ماندن از رقابت و ارتباط معنادار با مخاطبان هدف خود است.

در این ماه ، ویژگی های جدیدی در دسترس است و آزمایشات جدیدی اتفاق می افتد که می تواند بر میزان بهره برندها و کاربران از این پلتفرم تأثیر بگذارد. در این پست ، ما قصد داریم نگاهی به تمام به روزرسانی های اینستاگرام که در سپتامبر 2020( مهر 99) اتفاق افتاده است.

قابلیت های اینستاگرام

قرار دادن پست در اینستاگرام

1. روی دکمه + در پایین خبرخوان خود ضربه بزنید.

2- عکس یا ویدئو کمتر از 60 ثانیه خود را انتخاب کنید.

3- از فیلتر های موجود می توانید یکی را برای عکس خود انتخاب کنید.

4- کپشن مناسب برای پست خد بنیسد، از هشتگ استفاده کنید.  و یا افرادی را روی ویدئو و تصویر خود منشن کنید.

5- در آخر با زدن گزینه POST  کار را نهایی کنید.

نحوه استفاده از IGTV

IGTV (تلویزیون اینستاگرام) یک کانال ویدیویی عمودی با فرم طولانی است که از طریق اینستاگرام قابل دسترسی است. IGTV (تلویزیون اینستاگرام) به مارک ها اجازه می دهد مجموعه ویدیویی طولانی مدت خود را در اینستاگرام ایجاد کنند.  اینستاگرام این ویژگی را در ژوئن 2018 راه اندازی کرد. این به مارک ها این امکان را می دهد که فیلم ها را بیشتر از داستان ها و پست های معمولی اینستاگرام بسازند.

در واقع ، کاربران تأیید شده می توانند فیلم های IGTV را تا حداکثر یک ساعت ارسال کنند. کاربران عادی می توانند فیلم های طولانی 10 دقیقه ای بارگذاری کنند.

به آن مثل سریالی که در تلویزیون یا YouTube می بینید فکر کنید – اما همه در Instagram.

به دلایلی ، برندها نسبت به استقبال از IGTV کند بوده اند. مهمترین آنها: هزینه های زیاد و زمان لازم برای تولید فیلم های اجتماعی طولانی مدت است.

اما اگر این کار را درست انجام دهید ، IGTV در واقع می تواند راهی خارق العاده برای ایجاد تعامل با برند شما باشد. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که چگونه.

نحوه بارگذاری و فیلم IGTV از اینستاگرام

1. روی دکمه + در پایین خبرخوان خود ضربه بزنید.

2. یک فیلم 60 ثانیه یا بیشتر انتخاب کنید و روی Next ضربه بزنید.

انتخاب یک فیلم از گالری اینستاگرام خود

3. اشتراک گذاری را به عنوان Long Video انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد فیلم کامل را در IGTV ارسال کنید ، در حالی که قطعه کوتاه تری از ویدیو در فید اینستاگرام شما به اشتراک گذاشته می شود. روی ادامه ضربه بزنید.

گزینه Long Video برای به روزرسانی یک فیلم IGTV

4- تصویر جلد ویدیوی خود را از یکی از فریم های آن انتخاب کنید. همچنین می توانید از گالری خود تصویری انتخاب کنید. روی بعدی ضربه بزنید.

انتخاب یک عکس روی جلد برای فیلم IGTV شما

5. عنوان و شرح ویدیوی IGTV خود را پر کنید. همچنین اکنون می توانید پیش نمایش ویدیوی خود را در فید خبری خود ارسال کرده و در صورت تمایل برای ارتقا it آن ، آن را در فیس بوک قابل مشاهده کنید.

گزینه ضامن “ارسال پیش نمایش” در ویدیوی IGTV

همچنین می توانید از اینجا ویدیو را به یک مجموعه IGTV اضافه کنید. اگر از قبل سری IGTV ندارید ، نگران نباشید. ما در زیر به شما نشان خواهیم داد که چگونه پایین است.

پس از اتمام عنوان و شرح خود به پایان رسید. روی پست در بالا سمت راست ضربه بزنید. وویلا شما فقط یک ویدیوی IGTV از برنامه اینستاگرام خود منتشر کرده اید!

نحوه بارگذاری فیلم IGTV از IGTV
1. روی دکمه + در بالا سمت راست ضربه بزنید.

دکمه به علاوه در برنامه IGTV

2. یک فیلم 60 ثانیه یا بیشتر انتخاب کنید و روی Next ضربه بزنید.

3. تصویر جلد ویدیوی خود را از یکی از فریم های آن انتخاب کنید. همچنین می توانید از گالری خود تصویری انتخاب کنید. روی بعدی ضربه بزنید.

4- عنوان و شرح ویدیوی IGTV خود را پر کنید. همچنین اکنون می توانید پیش نمایش ویدیوی خود را در فید خبری خود ارسال کرده و در صورت تمایل برای ارتقا آن ، آن را در فیس بوک قابل مشاهده کنید.

5- پس از اتمام عنوان و شرح خود به پایان رسید. روی پست در بالا سمت راست ضربه بزنید.

استوری اینستاگرام

شما می توانید استوری های افرادی را که دنبال می کنید در اینستاگرام مشاهده کنید. اگر کسی داستانی را که هنوز ندیده اید به اشتراک گذاشته باشد ، یک حلقه رنگارنگ در اطراف عکس پروفایل او مشاهده خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که وقتی داستان شخصی را می بینید ، نوار رنگی  دور عکس پروفایل به رنگ طوسی تبدیل می شود.

در برنامه  اینستاگرام در قسمت هوم، روی نماد دوربین در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید تا به دوربین Instagram Stories دسترسی پیدا کنید
روی دایره سفید پایین صفحه ضربه بزنید تا عکس بگیرید ، یا دکمه سفید را فشار دهید و نگه دارید تا فیلم ضبط شود ، یا برای استفاده از تصاویر از قبل موجود ، صفحه را به سمت بالا بکشید (یا نماد گالری مربع را در سمت چپ انتخاب کنید).

همچنین بر روی استوری خود می توانید از تصاویر متحرک، پرسش و پاسخ، ایموجی و … استفاده کنید تا استوری جذابی داشته باشید.