اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به هرگونه مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و یا خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت گیرد، گفته می شود. لازم است بدانیم که تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، معرفی خدمات یا معرفی برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. به نظر برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند انجام طراحی وب سایت، ایجاد ایمیل، استفاده از موبایل و شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. امروزه تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی شرکت های متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید و معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند و برای این کار ناچار هستند که از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند.
مخاطب امروز دارای فرهنگ دیجیتالی است حتی اگر در دنیای دیجیتال نباشد. دنیای دیجیتال راهی جدید برای رشد و توسعه برند است. دیجیتال مارکتینگ پیرایه نیز ؛ خود مشتاق به دنیای دیجیتال است و در این دنیا قلبی دارد که تپش‌هایش قابل شمارش است و روی اصل مشتری مداری حرکت می‌کند. ما شفافیم و در این مسیرِ شفاف تلاش می‌کنیم تعداد مخاطب، وفاداری، میزان آگاهی و فروش برند را بالا برده تا خود لذت ببریم.